tango queer barcelona salsa lgtb barcelona

Està de moda ballar, i ara tenim la oportunitat al Poble Sec a la Sala El Rouge cada dimarts per pocs diners fer classes de tango, i si et quedes amb ganes pots anar dimecres a la sala Tinta Roja:

Evento Facebook:


També tenim classes de Salsa per parelles Lgtb al carrer Tamarit cada dilluns de 20 a 21h.


La primera vegada que vaig veure ball per parelles Lgtb va ser a les Olimpiades de 2008 a Barcelona, EuroGames 

Així vaig adornar-me que és bastant recorrent a païssos nòrdics fer classes de ball. 

Vaig anar a Swing Maniacs on fan classes de Swing al barri de Gràcia a unes festes de prova que fan els dimarts al vespre amb la meva cosina i vaig ballar amb 5 nois, feia molt anys que no ballava amb nois i que em deixava dominar, va ser molt extrany per a mi haver de fer cas als nois. Podria apuntar-me a fer de líder que és qui dirigeix el ball, però segurament la majoria de dones heterosexual no voldrien ballar amb mi, penso.

Així seguiré esperant a que facin classes de Swing per lesbianes, que és el ball que a mi m'agrada.

@lutxana